BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, September 3, 2010

AIdilfitri Greetings from Pre U ASAS 2010

Greetings and may the blessing of Allah be upon you all dearest Pre U ASAS blog followers.

It's the last day of school before the Mid Sem 2 break (cum raya break cum hari Malaysia). In less than a week, the grand celebration - Aidilftri will start.... The Pre U ASAS community is also in the mood of raya. So, let's read some of the greetings from the 6th formers.


Ladiez Samaritan (U61)
Selamat Hari Raya saya ucapkan kepada all Muslims in Malaysia. Ope takwank epy ri rya towk... Boh mkn be2na lark....gomok lark....ha...ha....ha.... Mohon kemaafan kayh!!! Enjoy wif ur pwends.. (Lecturer: Kalau tulis macam ini untuk STPM, tak boleh jalan..... Marah Puan Amira...)


Syarmila Sufian (U61)
Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua umat Islam yang akan meraikannya pada bulan Syawal ini. Salam kemaafan saya hulurkan kepada semua yang mengenali diri ini seandainya saya pernah terkasar bahasa dan tersilap kata. Maaf zahir & batin.





arithonce_91@yahoo.com (U62)
Assalamualaikum...
Kepada semua yang bertandang di blog kami ini, diucapkan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin. Ampunlah silap dan salah. Semoga kejayaaan sentiasa menemani kita semua, terutamanya rakan-rakan yang bakal menduduki STPM tidak lama lagi. Tingkatkan amal ibadat dan teruskan usaha. Jadikan raya ini, raya yang serba sederhana. Wassalam...
Ramadhan bakal bersua,
raya bakal tiba,
Raya, raya juga,
Study jangan lupa...he...he...






Epiey@Hanafiyah (U62)
Assalamualaikum wbt..
TQ!!! kerana sudi melawat blog kami ini. Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & batin hendaknya. Semoga kita akan bertemu lagi di Bulan Ramadhan yang akan datang (2011). InsyaAllah, kepada yang akan menduduki peperiksaan STPM tahun ini. Harap belajar bena-bena, dan fokus kepada matapelajaran yang lemah. Moga bahagia selalu......

ultimate_sacrifice91@yahoo.com (U61)
Assalamualaikum....
Kepada semua pengunjung blog Pre U ASAS, terima kasih saya ucapkan. Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir & batin saya pohon kepada sesiapa sahaja yang mengenali diri ini. Kalau ada salah dan silap, maafkan saya. Kira 0-0 la. Ada masa nanti, jemputlah beraya ke rumah saya...K....Wassalam.
-Di penghujung Ramadhan ni, janganlan nak tinggalkan ibadah puasa tu..... :)

afzanYusuff

Salam...Selamat Hari raya Aidilfitri buat semua muslim di Malaysia terutama warga2 SMKASAS. Saya minta maaf kalau saya ada buat salah....K??? Raya sakan tahun ni tau....




Miss Marilyn
*Selamat hari Raya, pelajaran jangan dilupa, jaga kesihatan juga.

K, 6th formers, that's all for now. If you would like to wish your friends, you are most welcome to our chat box..(on the right column of this blog).

Haaaaaaappy Hari Raya from us all....



Signing off,
SHR and MZB


Ma'am

0 comments:

Peace Be Upon All/Greetings....